Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Uutiset » Fiksun liikkumisen asiakasraati kokoontuu 9.4.

Fiksun liikkumisen asiakasraati kokoontuu 9.4.

Fiksun liikkumisen asiakasraati, aikaisempi joukkoliikenteen asiakasraati, kokoontuu vuoden 2018 ensimmäiseen tapaamiseensa maanantaina 9.4. Tapaamisessa mietitään toimintavuoden tapahtumia ja pohditaan joukkoliikenteen häiriötiedottamisen kehittämistä.

Uudistunut asiakasraati käsittelee tapaamisissaan joukkoliikenteen lisäksi myös muita fiksun liikkumisen muotoja: kävelyä, pyöräilyä, fiksua autoilua sekä erilaisia liikkumisen palveluita. Näistä aihealueista kiinnostuneet voivat lähettää omia ideoitaan ja näkemyksiään asiakasraadille. Yhteydenotto hoituu sähköisellä lomakkeella, joka löytyy osoitteesta http://linkki.jyvaskyla.fi/asiakasraati. Huomaa, että kyse ei ole toivomus- tai palautelaatikosta: asiakasraati ei lähetä vastausta viestin lähettäjälle eikä tee palveluihin liittyviä päätöksiä. Palautepalvelu toimii osoitteessa www.jyvaskyla.fi/palaute.

Vapaamuotoisena kehittämisfoorumina toimiva joukkoliikenteen asiakasraati aloitti toimintansa vuonna 2016. Sitä täydennettiin vuoden 2018 alussa fiksun liikkumisen eri muodoista kiinnostuneilla henkilöillä, ja tätä nykyä asiakasraatilaisia on reilut 30. Raatilaiset on valittu mukaan hakemusten perusteella eri-ikäisistä, joukkoliikenteen ja fiksun liikkumisen kehittämisestä kiinnostuneista jyväskyläläisistä, laukaalaisista ja muuramelaisista.

Lisätietoja: palvelupäällikkö Kari Ström, p. 014 266 5139, kari.strom[at]jkl.fi

6.4.2018Kristiina Pentikäinen

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2018 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje