Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio

Palvelualoite

Jyväskylän kaupunginvaltuusto on 13.6.2016 päättänyt, että palvelualoitteen voi tehdä Jyväskylän kaupungille ajalla 1.7.2016 – 31.5.2017.

Palvelualoitteella tarkoitetaan kunnan jäsenille tai kaupungin työntekijöille annettua mahdollisuutta tehdä aloite kunnan toimialaan kuuluvan ja omana työnä tehtävän palvelun tai toiminnan kilpailuttamisesta ja ulkoistamisesta tai kokonaan yksityistämisestä siten, että palvelu voidaan tuottaa laadullisesti paremmin ja halvemmilla kustannuksilla jonkin ulkopuolisen palveluntuottajan toimesta.

Palvelualoitetta ei voi tehdä lakisääteisistä viranomaistehtävistä, strategisesta johtamisesta tai toiminnasta, toiminnasta, jota sopimuksen perusteella hoitaa jokin muu kaupungin ulkopuolinen juridinen henkilö, konserniyhtiöiden toiminnasta eikä sosiaali- ja terveyspalveluista.

Palvelualoitteen voi tehdä kirjallisesti ja se toimitetaan Jyväskylän kaupungin kirjaamoon joko sähköisesti tai postitse:
Jyväskylän kaupunki
Kirjaamo
Vapaudenkatu 32
PL 193, 40101 JYVÄSKYLÄ
kirjaamo[at]jkl.fi

Mikäli palvelualoite on tullut hyväksytyksi, asianomainen lautakunta päättää kuitenkin aina palvelualoitteessa mainitun palvelun tai toiminnan kilpailuttamisesta.

Katso tarkemmat ohjeet: Kaupunginvaltuuston vahvistamat palvelualoitetta koskevat menettelyohjeet http://www3.jkl.fi/hankinnat/Palvelualoite%20menettelyohjeet%201.7.2016%20-%2031.5.2017.pdf

Lisätietoja: hankintajohtaja Marjo Laine, Jyväskylän kaupunki, puh. 014 266 1406

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2017 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje