Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio

J-Napin asiakasraati

Asiakasraati on tulossa takaisin vuonna 2018!

Tervetuloa asiakasraadin rekrytointitilaisuuteen perjantaina 15.12.2017 klo. 13.00-14.00! Tarjolla on kahvia ja purtavaa. Paikka ilmoitetaan myöhemmin.

Osallistuminen ei velvoita mihinkään, vaan paikan päällä saat tietoa asiakasraadin suunnitelmista ja toiminnasta. Pääset myös itse vaikuttamaan siihen millainen asiakasraati tulee olemaan! Voit ilmoittautua Ota yhteyttä-lomakkeen kautta tai laittamalla sähköpostia osoiteeseen anna-kristiina.malinen (@) jkl.fi tai soittamalla p. 050 565 8937.

Asiakasraadin historia

J-Napin asiakasraatia kutsutaan myös kehittäjätyöryhmäksi. Sen kokoontumisaikoja, aiheita ja tuloksia voit seurata blogissamme. Kokoontumisia on noin kuukauden välein. Tarkoituksena on kehittää J-Napin asiakastyötä. Aiheena voi olla esimerkiksi hyvä kohtaaminen tai uudet tavat tehdä työtä. Kehittäjätyöryhmän toiminta on hyvin vapaamuotoista ja keskustelevaa.

Toivomme jatkuvasti lisää osallistujia kehittäjätyöryhmäämme. Siihen osallistuminen ei vaadi J-Napin asiakkuutta, mutta toivomme, että sinulla olisi kokemuksia sosiaalipalveluissa asioimisesta. Lisäksi sinun tulee olla 18-29-vuotias. Voit ilmoittautua ryhmään esimerkiksi Ota yhteyttä -lomakkeen kautta tai laittamalla sähköpostia alla näkyvään osoitteeseen.

Jyväskylän nuorten aikuisten palvelukeskus
Ailakinkatu 17, alakerta, 40100 Jyväskylä
nuorten_palvelukeskus@jkl.fi

Asiakasraatien muistiot:

9.12.2013
11.11.2013

14.10.2013

9.9.2013

5.8.2013
8.7.2013
20.5.2013
22.4.2013
18.3.2013

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2017 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje