Suoraan sisältöön
Avaa navigaatio

Aikuissosiaalityön asiakasraati

Jyväskylän kaupungin aikuissosiaalityön asiakasraati aloitti toisen toimintavuotensa. Raadin jäsenistö on osin uusiutunut, ja jäseniä on nyt kaikkiaan neljätoista. Asiakasraati kokoontuu kuusi kertaa vuonna 2017. Asiakasraadissa käsitellään ajankohtaisia, aikuissosiaalityön palveluihin liittyviä asioita ja ilmiöitä.

Seuraavat asiakasraadin seuraavat kokoukset ovat kello 10:
torstaina 24.8., torstaina 12.10. ja torstaina 7.12.

Onko mielessäsi asia, jonka toivoisit asiakasraadin ottavan käsittelyyn? Kerro ideastasi yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla asiakasraadin sihteerille, sosiaaliohjaaja johanna.masalin(at)jkl.fi

Jyväskylän kaupungin aikuissosiaalityön asiakasraati on aloittanut toimintansa alkuvuonna 2016 Sosku-hankkeen ja aikuissosiaalityön yhteiskehittämisen tuloksena.

Lisätietoja asiakasraadin toiminnasta:
Kehittäjäsosiaalityöntekijä Kaisa Kohvakka, puh. 050 311 8262 tai sähköpostitse etunimi.sukunimi@jkl.fi

Kannanotto 10.3.2017

Jyväskylän kaupungin aikuissosiaalityön asiakasraati on kiinnittänyt huomiota viimeaikaiseen keskusteluun liittyen Kelan perustoimeentulotuen käsittelyaikoihin. Lue lisää tästä.

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2017 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje